Belépés | Kosár 0 tétel, 0 Ft
0Menü
x
Az Ön kosara még üres!
A kiválasztott termék a kosárba került! KosárVásárlás folytatása
x
Belépés
Még nem reisztrált nálunk?Regisztráció Belépés

Új jelszó igénylése

Jelszó újraküldése
x
Regisztráció
Regisztráció

ÁSZF

Általános szerződési feltételek
 
A jelen ÁSZF tartalmazza a Bussaypince.hu Webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:


A Webáruház címe:
Bussaypince.hu

Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Bussay Kft.
Cégjegyzékszám: 20-09-065248
Nyilvántartást vezető Cégbíróság: Zala Megyei Bíróság
Adószám: 12777989-2-20
Számlavezető Bank: OTP BANK Nyrt.
Bankszámlaszám: 11749046-20019392
A szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: 
Elérhetőség:
   E-mail: bussaykft@gmail.com
   telefon: 70/941-1283
Székhely: 8873 Csörnyeföld Hegyi út 2.
Telephely: 8873 Csörnyeföld Hegyi út 2.
Tárhely szolgáltató: E.N.S. Informatikai és Rendszerintegrációs Zrt. Székhely: 1106 Budapest, Fehér út 10. II. em. Marketing, Pr, Webáruház készítés, Webáruház készítés: The FutureMarket.hu Kft. futuremarket.hu Székhely:  7622 Pécs, Nagy Lajos király útja 14. fsz. 3.

Általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A vásárlás során a felhasználó, amennyiben a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, előzetesen köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg a vásárlás megkezdése előtt. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, abban az esetben a Webáruház szolgáltatásait nem veheti igénybe. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést a webáruház részére.
A vásárlás megkezdése előtt a vásárló köteles továbbá megadni a webáruház részére a vezetéknevét, a keresztnevét és az e-mail címét.

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jött létre a Vásárló (Felhasználó) és az Eladó (Szolgáltató) között. Ha a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail üzenet 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a kiválasztott termékeket megvásárolni, a szolgáltatást igénybe venni.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogrendje irányadó. A szerződésre jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre. A Webáruház azt elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő belépést követően hozzáférhető, elolvasható, letölthető és kinyomtatható.

Megvásárolható termékek
A Webáruház kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.

Árak
A Webáruház felületén megjelenített árak bruttó árak, melyek Forintban értendők, tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót és a termékek csomagolásának költségeit, de nem tartalmazzák a szállítással és a fizetéssel kapcsolatosan felmerülő költségeket.

Belépés
A Webáruház felületén vásárolni, megrendelést rögzíteni a vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, számlázási és fizetési paraméterek megadását és az ÁSZF elfogadását követően van lehetőség. Az első vásárlás közben fenti adatok megadása után a vásárlónak van lehetősége vásárlását, megrendelését véglegesíteni. Ezt követő vásárlások alkalmával, az első vásárlást követő e-mailben megkapott belépési adatok segítségével belépve, számos, csak a törzsvásárlók számára elérhető kedvezményre válik jogosulttá.  (Pl. hűségpont gyűjtés.)
Megrendelés rögzítéséhez a korábban megadott adatokon túl szükség van (lehetőség szerint SMS fogadására alkalmas) telefonszám a számlázási cím és a szállítási cím megadására.
Ezeket az adatokat a felhasználó bármikor meg tudja változtatni a Webáruházba történő belépését követően a saját maga által menedzselhető felületen. Itt tudja nyomon követni továbbá a folyamatban lévő megrendeléseit, korábbi megrendeléseinek adatait, korábbi vásárlásai során összegyűjtött „Hűség Forintjait”.
A Felhasználók személyes adatait a Webáruház bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a hozzá beérkező megrendelések teljesítése érdekében használja fel, harmadik félnek – a szállításokat teljesítő logisztikai szolgáltatók kivételével – nem adja ki.

Megrendelés folyamata
  1. A kosárba helyezés
A Weboldalon vásárlásra kiválasztott termék terméklapjának alján a „Kosárba helyez” nyomógomb megnyomásával történik. A weboldal tetején egyidejűleg megjelenik az aktuális kosártartalom, az elhelyezett termék megnevezése és értéke. Újabb termékek kiválasztásával további termékek helyezhetők el, ill. törölhetők is a kosár tartalmából. A kosár tartalma úgynevezett SESSION-ben tárolódik, aminek az élettartalma böngésző bezárásától számított maximum 21 perc.
  1. Megrendelés összeállítása
A kosár lezárását követően lehetőség van a kiválasztott terméklista ellenőrzésére, a kosár tartalmának véglegesítésére. Ezen a felületen lehet törölni a kosár tartalmából tételeket, és vissza lehet térni a vásárlás folytatásához is.
  1. Szállítási feltételek kiválasztása
Webáruház átvételi pontján személyesen
A Webáruház átvételi pontján az előzetesen a Webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvétele értékhatártól függetlenül díjmentes!
Cím:
 
Nyitva tartás:
hétfő – péntek: 8-15 óráig
szombat: 14-20 óráig
 

Házhoz szállítás
A Magyar Posta Logisztika (MPL) a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címre és SMS fogadására alkalmas telefonszámra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, feladóját, típusát, és a fizetendő összeget. A küldemény a ragszáma alapján nyomon követhető ezen az oldalon.  A MPL a küldeményt két alkalommal kíséreli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, a kézbesítő értesítőt hagy hátra. A rendelésen megadott telefonszámon a kézbesítő egyezteti a második kézbesítés időpontját. Ha nincs megadott szám, vagy nem elérhető, akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a postahely a címét, ahol a küldeményed a feladástól számított 10. napig átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (magyarországi szállítási cím esetén):
  • 20.000 feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 20.000 Ft alatti megrendelés esetén 1500,- Ft
Fizetési feltételek kiválasztása

Előre fizetés banki átutalással:
A megrendelés leadását követően a Webáruház egy automatikus válaszüzenetben küldi el a Webáruház számlaszámát, melyre az üzenetben szereplő vételárat át kell utalni, és egy megrendelés azonosítót, melyre az átutalás közlemény rovatában hivatkozni kell. A megrendelés a vételárnak a Webáruház számlájára történt beérkezését követő munkanapon kerül feladásra. Ha a tranzakció utólag valamilyen okból mégsem jönne létre, a teljes összeget a meghiúsulás időpontjától számított legkésőbb második munkanapon a Webáruház visszautalja a megrendelő számlaszámára. A fizetési konstrukció díjmentes.

Készpénzzel fizetés a Webáruház átvételi pontján
Ha az előzetesen megrendelt küldemény átvételére a Webáruház átvételi pontján személyesen kerül sor, a megrendelt áru itt készpénzben (szállítási és utánvét kezelési költségek nélkül) fizethető ki.


Megrendelés elküldése
A felhasználó adatainak megadását követően a tovább gombra kattintva megtekintheti, ellenőrizheti, módosíthatja megrendelésének valamennyi paraméterét, a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket, azok költségeit és itt érvényesítheti korábbi vásárlásaival összegyűjtött kedvezményeit. A 20.000 Ft-os térítési díj mentes értékhatárt a webáruház a megrendelésben megvásárolt termékek értéke alapján veszi figyelembe, a megrendelésben érvényesített kedvezmények ezen értékhatár megállapítását nem befolyásolják. A megrendelés elküldése után a megrendelés a Webáruház felületéről már nem módosítható, nem törölhető, nem hívható vissza.

Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés elküldését követően a Webáruház automatikus rendszerüzenetben igazolja vissza a megrendelés beérkezését. Az üzenetben szerepel a rendelés azonosító száma, amely alapján a rendelés állapota a webáruház felhasználói felületén nyomon követhető. A megrendelés visszaigazolásával az adásvételi szerződés Felek között létrejön. 

Megrendelés módosítása
A megrendelés utólagos módosítására az ügyfélszolgálaton történő bejelentéssel, a megrendelés Webáruház által történő feladásának időpontjáig van lehetőség. A módosítási igényt telefonon is be lehet jelenteni, ekkor a küldemény feldolgozását a Webáruház mindaddig felfüggeszti, míg a megrendelés módosítási igényét a felhasználó az bussaykft@gmail.com ügyfélszolgálati e-mail címre írásban is megerősíti. A megrendelés módosításának megtörténtét, vagy - ha az elkésett, az elutasítását - e-mailben az ügyfélszolgálat írásban köteles visszaigazolni.
 
Elállási jog

 Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel: 8873 Csörnyeföld Hegyi út 2. ; bussaykft@gmail.com



 
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: Bussay Kft.
Cím: 8873 Csörnyeföld Hegyi út 2.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):


A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
-----------------
A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. 

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. A visszafizetés a szállítási költségre abban az esetben vonatkozik, ha kiszállított csomag minden tétele visszaküldésre került.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén 

A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni, tehát a termék Bussay Kft. címére (8873 Csörnyeföld Hegyi út 2.) történő visszaküldésének költségét neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel.  Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését a Bussay Kft. kérheti!

A csomag cégünkhez történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

 

 
Jótállás
 
Milyen esetben élhet Felhasználó a jótállás jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, vagy termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szolgáltató nem tartozik jótállással, vagy szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, vagy a meghatározottól eltérő behatásokból, vagy egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
A szavatossági igény esetén történő eljárás 
1.Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
2.A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
4.A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
5.Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
6.A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
7.A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

 
Vegyes Rendelkezések 
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
 

Panaszkezelés
Amennyiben a Webáruház működésével, az általa forgalmazott termékekkel, konkrét megrendelésének teljesítésével kapcsolatosan bármilyen panasz merül fel, azt a Webáruház ügyfélszolgálatára kell írásban – e-mail üzenetben, vagy ajánlott levélben, esetleg a webáruház székhelyén kihelyezett „Vásárlók könyvében” – bejelenteni. A Webáruház a panaszokat kivizsgálja, a kivizsgálás eredményét jegyzőkönyvben dokumentálja és azt írásban megküldi a Vevő részére.
Amennyiben a Webáruház és a Vevő között keletkezett  fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Telefonszáma: +36 92 550 513
E-mail: ZMBEKELTETO@ZMKIK.HU
www.bekelteteszala.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: www.nfh.hu

Online vitarendezés
Fogyasztói jogvita esetén a jogviták rendezéséhez online vitarendezési platform vehető igénybe, amely az alábbi linken érhető el.
http://ec.europa.eu/odr
Az említett weboldalon az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződések esetében mind a fogyasztó mind a kereskedő kérelmet nyújthat be vitás ügyének rendezésére.
Vonatkozó jogszabály: 
Fogyasztói online vitarendezési rendelet: OVR rendelet, 2013; Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról

A Bussay Kft. mint a webáruház üzemeltetője kijelenti, hogy békéltető testületi eljárás vonatkozásában alávetési nyilatkozatot nem tesz.
Vonatkozó jogszabály: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C.§ (1) bekezdés